środa, 21 stycznia 2015


     Czasami nie wiem jak można nie mieć czasu na książki. Czasami w „kryzysowych momentach” czytam 10 książek. Do wyboru do koloru... Jaki mam nastrój taką książkę wybieram. Ale największym przekleństwem jest dla mnie empik... Po prostu nie potrafię przejść obojętnie koło sklepu, w którym jest taaaaak dużo książek. Wiem, że nie powinnam już nic kupować bo i tak prawie całe kieszonkowe wydałam już na arcydzieła ludzi, którzy zabijają moich ulubionych bohaterów, więc mówię sobie „ Justyna przecież nie musisz nic od razu kupować, po prostu wejdź”. Oczywiście wychodzę bez pieniędzy ale szczęśliwa jak nigdy. Wracam do domu i zaczynam kolejną... Nikt mi nie powie jak mam żyć, a ja żyje dość dobrze jak czytam 6 książek jednocześnie :D
     Pomyślałam, że może będę pisać jakie mam nowe nabytki i jakie teraz historie czytam:
  • „Niezgodna” Veronica Roth
  • „Ostatnie poświęcenie” Richelle Mead
  • „Dotyk Julii” Tahereh Mafi
  • „Endgame” James Frey
  • „Lekko stronniczy jeszcze więcej” Karol Paciorek i Włodek Markowicz
  • „Gniew” Zygmunt Miłoszewski

4 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawy blog. Na pewno będę zaglądać częściej. Nie myślałaś na tym żeby wstawiać tu recenzję przeczytanych książek? Mogłoby to być pomocne dla wielu czytelników, na przykład takich jak ja. Serdecznie zapraszam na mojego bloga: www.silava506.blogspot.com Na którym znajdziesz nie tylko opowiadania, ale także recenzję i luźne przemyślenia książkocholiczki.
    Pozdrawiam, Silava ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szczęście, że empik mam daleko, ale i tak jak zdarzy się okazja to coś kupię ;) Fajny blog, polecam Ci dotyk Julii jak także 2 i 3 tom ;) Chyba zabiorę się za niezgodną, bo wiele ludzi ją poleca ;) Zapraszam także do mnie (piszę recenzje) http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jedną nogą jestem w empiku, żeby kupić, ale jeszcze nie przeczytałam pierwszego tomu, ale cieszę się, bo jak polecasz to myślę, że się nie zawiodę :)

      Usuń